حمید سپیدنام میگوید :برخی گردشگران خارجی در سالهای اخیر بدلیل تبلیغات منفی برخی رسانه ها علیه جمهوری اسلامی ایران برای سفر به شهرهای مختلف ایران واهمه داشتند، هرچند گردشگرانی که بدون توجه به این تبلیغات به ایران سفر میکردند با شرایط مساعد امنیتی و میهمان نوازی ایرانیان مواجه میشدند. اما به هر حال تغییر شرایط بین المللی و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه کشورهای ۵ +۱ موضوع گردشگری را مانند دیگر بخشهای اقتصادی و سیاسی دچار تحولات جدی خواهد کرد.
سپیدنام با اشاره به پتانسیلهای گردشگری در ایران گفت جاذبه های گردشگری بسیار منحصربفرد و همچنین جمع شدن کوه ، دریا ، جنگل و کویر در جغرافیای ایران و تمدن کهن این سرزمین اشتیاق گردشگران را برای سفر به ایران دوچندان میکند .
سپیدنام درباره همایش دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری گفت:در این همایش اساتيد برتر بازاريابي اينترنتي جهان ازجمله “دانکن الکساندر” مدير ارشد شرکت امارات گروپ ، “نيک گارنر” بنيانگذار شرکت ديجيتال ۹۰ ،”الکس کنی” مرد سال وب اروپا در سال ۲۰۱۴ ،”گرت هویل”مدیر شرکت مارکتینگ سیگنال ،”بياتريس آفيشال دگو” مدير مارکتينگ شرکت گوگل و دستینیا، “علي محمدي تات و محمدرضا عمراني” از مشاوران و مدرسان حوزه بازاريابي اينترنتي سخنراني خواهند کرد.
اين همايش درتاريخ ۶ شهریور در مرکز همايشهاي برج ميلاد تهران ،۸ شهریور در مشهد ، ۱۰ شهریور در تبريز و ۱۲ شهریور در بندر عباس, ميزبان شرکت کنندگان خواهد بود.
گفتنی است همایش مذکور که سال گذشته نیز با حضور معاون رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
لازم به ذکر است علاقه مندان شرکت در همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی: www.ebconference.com مراجعه نمایند.
نظر شما: